Wat is een verkiezingsprogramma nog waard?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jun 23 08:43:02 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja Henk,

Men wil maar meer en meer privatiseren en straks heeft de overheid niks meer
in te brokkelen, anders dan met een grote zak geld ernaast.
Stel je voor dat het compleet misloopt met de private verzekeringen in de
WAO. Later wijzigen? Ja hoor, mits er weer grote zak geld naast komt liggen
natuurlijk.
Zo zijn er tal van voorbeelden te noemen.
Het ergste is natuurlijk dat de kiezer weer eens met open ogen wordt
bedrogen. D66 is al geen partij meer van de bestuurlijke vernieuwing, een
gepasseerd station is D66 als milieupartij, en straks wellicht een
gepasseerd station als partij.
Of het vaderlandsliefde is betwijfel ik zeer maar anders moet je toch wel
erg veel over hebben voor het pluche om daar straks je partij voor in te
leveren. Maar och, wat er van overblijft mag misschien bij de VVD terecht

Ger