Wat is een verkiezingsprogramma nog waard?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Jun 21 18:50:03 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik zag zojuist de echte reden van het switchen van D66 op de nieuwspagina
van home.nl.
er staat onder andere:
WAO-conflict

In CDA-kring groeit de wrevel dat de VVD bij de WAO niet bereid is water bij
de wijn te doen. Het CDA heeft dat wel gedaan in de omroepdiscussie, zeggen
CDA-bronnen. D66 is de andere regeringsfracties tegemoetgekomen door in te
stemmen met het langer openblijven van kerncentrale Borssele.

Het is dus gewoon een ordinaire koehandel wat er weer gebeurt daar in de
achterkamertjes. Wie was daar ook weer zo tegen, welke partij was dat,
heette die niet zoiets als D66 of zo?

Ger