Werk,werk,werk?

Fri Jun 17 14:55:15 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik mis compleet de politieke component in je bijdrage. Je oordeel over de
regels zelf.

Je eenzijdige oordeel over individuën is slechts vanuit de juist politiek
bezien verkeerde regels, die uitgaan van statische omstandigheden ipv de
keuzevrijheden die iedereen tegenwoordig heeft.

Hoezo calculeren al degenen niet die minder verdienen om hun beurs en
ov-kaart te houden?? Het valt minder op ja.