Tekst brief coalitie-troika (was: Na ASO ook de coalitie)

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Jun 16 10:46:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens Mark, maar ik mis nog de consequenties voor de
volksgezondheid op langere termijn. Daarnaast de gevolgen
voor de mantelzorg waarin de arts een belangrijke functie
vervult, of moet het vervulde zijn?

Dat komt, zoals ik het begrijp, onder regie van de gemeente
en waarin al evenmin de belangen van de patient voorop staan.

Henk Elegeert