Werk,werk,werk?

Dik geensloof at YAHOO.COM
Thu Jun 16 05:15:57 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Staat er ergens iets dat het lenen van 1 Euro niet
voldoende is om in aanmerking te komen voor een OV
jaarkaart?
Als dat niet het geval is waarom wordt het dan
afgestraft? Calculeren kan de overheid net zo
goed/kwaad als die burger...Bewijzen daarvan te over..
lenny

--- Fritz van Rikxoort <fritz at rikxoort.demon.nl>

http://mail.yahoo.com