Na ASO ook de coalitie

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jun 16 02:12:59 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Je schreef:

>En dat wordt geschreven door de partijen van een kabinet dat zichzelf
>zonder blikken of blozen een verhoging van het salaris van 30% heeft
>toebedeeld.

Als je mensen van iets beschuldigt, moet je wel zorgvuldig zijn. In je
reactie van vanochtend zaten drie fouten. En daar baseerde jij je mening op.
Die kan ik dan ook niet serieus nemen.

Je fouten in de posting vanochtend:
+de brief was niet van het kabinet;
+het kabinet heeft zichzelf geen loonsverhoging van 30% toebedeeld;
+de brief werd geschreven door drie parlementariërs, niet door een kabinet,
en ook deze parlementariërs krijgen geen 30% loonsverhoging.

Kortom, je bent bezig met pure stemmingmakerij. Dat versterk je nog in je
reactie:

>Ach zo, ik heb niks gezien dat de leden van de huidige coalitie die
>eventueel plaats nemen in een volgend kabinet af zullen zien van die 30%.
>Maar dat hebben ze jou wel verteld?

Dus je weet nu al, dat de huidige ministers doorgaan na de verkiezingen van
ultimo 2007. Dat is je natte droom? Het begrip verkiezingen zegt je niets?
Nu ja, ik vergeef het je, je komt tenslotte uit de gouverniteitslanden.

Groet,

Tjerk