Werk,werk,werk?

Mon Jun 13 12:28:11 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>Mevrouw heeft calculerend gedrag vertoond, en heeft verloren.

 Ik heb dat ooit heel anders aangepakt. Luister...

 Ik vroeg destijds doelbewust op de verkeerde wijze een studiebeurs aan - die
 dan ook prompt werd afgewezen. Maar omdat ik al doende bij studie-financiering
 in het systeem kwam, had ik voortaan recht op... een studiebeurs.  ;-)

 Betrof een gaatje in de wet - voltrekt legaal dus. Een studentendecaan maakte
 mij er opmerkzaam op en hielp me aan de (dus: verkeerde) aanvraag-papieren
 die nodig waren om te worden afgewezen.

 Leuke wereld leven we toch.