Euro gaat kapot aan 'divergentie'

Sat Jun 4 18:43:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De enige remedie is m.i. goed bestuur,

Dus bijvoorbeeld geen paarse kabinetten die tijdelijke meevallers
bijvoorbeeld in lange tunnels onder gras stoppen noch belastingmeevallers
door bijvoorbeeld tijdelijke lagere (aftrekbare) pensioenpremies bij hoge
beurskoersen verjubelen ipv ze te sparen voor als die premies weer ingehaald
moeten worden...

Dat fonds is dus meevallers gebruiken om staatsschuld af te lossen ipv het
uit te geven, zo geef ik je dus helemaal gelijk.

Fritz