schengen

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sat Jun 4 12:31:40 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Elegeert wrote:
> <...>

> En wat wil je hiermee aantonen, Henk?

Geen uitwisseling van informatie, Martin. Propaganda, dat
wel. Zit net naar een mijn opname terug te kijken van
netwerk. Henk Kamp wijst op de kloof tussen 85% plus de
regering en 62% van het volk.

> Dat er Zwiters tegen aanvaarding van een verdrag zijn?
> Of dat dat /moet/ of zo?

Dat er een enorme kloof is, Martin tussen de verschillende
bestuurslagen en het volk. Alsmede de politiek.

Dat Martin is de werkelijke crisis. Daarover heeft ook
Maurice de Hond het.

> Je zult ongetwijfeld nog wel wat meer kunnen vinden. Ik heb niet zo
> bijster veel zin in een wedstrijdje.

Ik ook niet. Het heeft geen zin te gaan ja-kampen of nee-kampen.

> Ondertussen heb je niet écht begrepen wat ik met mijn repliek bedoelde,
> wel?

Vertel, want ik heb je idd niet begrepen.

Henk Elegeert