Blanco stemmen

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Jun 2 20:50:30 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Ik heb gisteren nog een paar van mijn studenten die het echt niet wisten of
maar niet konden kiezen uit de wederzijdse voor- en nadelen geadviseerd
blanco te stemmen, om er voor te zorgen dat er in ieder geval een
substantieel opkomstpercentage is en Den Haag de uitslag om die reden niet
naast zich neer kan leggen. Dus ook jouw blanco stem had in zich waarde.

Groet,

Tjerk