[SPAM : SUSPECTED LOW] Re: D66 over uitslag referendum

HESSE Eelco EHesse at EUROPARL.EU.INT
Thu Jun 2 12:13:00 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Original Message-----
From: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] On Behalf Of Henk van Lingen
Sent: 02 June 2005 11:55
To: Discussielijst D66
Subject: [SPAM : SUSPECTED LOW] Re: D66 over uitslag referendum

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Jun 02, 2005 at 11:48:53AM +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Dittrich:
>
>  Serieus nemen = tegenstemmen !
>  Dat was namelijk de belofte aan de kiezers... en die wordt nu
> gebroken...

Marc,Ik weet niet waar de techniek mijn bijdrage gaat plaatsen. Nou, ik zie het al. Ik moet zeggen dat Sophie's voorgangster Lousewies handiger reageert, in een ingezonden stuk in de Financial Times van vanochtend. Vermoedelijk is zij toch het grotere plitieke talent. Overigens heb ik, euro-ambtenaar, de stemming in den lande toch wel goed aangevoeld. Dat zou ook voor de politieke klasse moeten gelden; zolas Bertold Brecht in een van zijn betere momenten heeft geschreven: "Dan moet de regering maar een ander volk kiezen".

Wat maakt dat nou uit? Het verschil tussen vragen om intrekking voorstel danwel handhaven en tegen stemmen lijkt mij mierengeneuk.

Wat betreft dat verhaaltje van mevrouw In 't Veld heb je gelijk: erg zwak en gelijk de campagne van het kabinet defensief en negatief.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |

Afmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen: SIGNOFF D66 Het on-line archief is te vinden op: http://listserv.surfnet.nl/archives/d66.html