Politici wijzigen referendumvraag na nederlaag (2)

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Jun 1 23:40:18 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Marc, daar ziet het naar uit. Maar het is natuurlijk niet aan het kabinet wat de kamer bepaalt morgen. Ik neem aan dat een motie die expliciet uitspreekt dat dit verdrag door het parlement wordt afgewezen morgen gewoon door een kamermeerderheid wordt aangenomen. Met het CDA tegen natuurlijk... :-(

Groeten,
Mark