NOS, AP en Reuters: Het is een 'Neen' / De Euro stort in

Wed Jun 1 21:35:45 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vond ik ook, Mark,

Boris was sportief en respectvol naar de wil van "zijn" (de) kiezers.

Het CDA bij monde van jonkie Limburg nu in Europees parlement was en blijft
wel erg zuur en verwijtend naar de nee-stemmers... en ziet slechts het niet
goed uitleggen.

De klap is erg hard 2 nee tegen 1 ja, met heel erg hoge opkomst voor
Europees onderwerp en voor een referendum. Hopelijk is de klap eindelijk
eens hard genoeg voor de inerte politici plaats te maken voor directere
democratie.

Fritz