NOS, AP en Reuters: Het is een 'Neen' / De Euro stort in

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Wed Jun 1 21:34:29 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Mark Giebels" <mark at giebels.org>
> afgelopen minuten en de Euro viel slechts 0.007 tov de dollar. De

Sorry, slechts 0.0007

> Overigens was Boris Dittrich net top op Radio1. Niets de burger
> verwijten. Wel de regenten die de burger altijd aan de zijlijn
> hebben laten staan.

VErburg van het CDA net op Radio1: Doorgaan op de ingezette koers en dan kijken we volgend jaar wel weer verder hoe het verder moet. Met die partij kan D66 dus niet verder lijkt mij... Of ze moeten morgen alsnog omgaan. Ben ook benieuwd hoe het kabinet nu gaat reageren. Als dat op de VErburg wijze gaat, moet D66 er maar uitstappen.

Groeten,
Mark Giebels