Iranese homo-executie blijkt verzinsel (was: Hoe ontduikt een beetje terrorist de AIVD ook al weer ?)

Thu Jul 28 16:34:20 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tuurlijk, Marc,

Die andere 4000 en alle vrouwen hadden ook hun misdaden begaan zogenaamd. In
andere berichten wordt juist de verkrachting als verzonnen aangehaald. Zoals
ook misdaden van vrouwen en duizenden andere homo's verzonnen worden. Ook in
andere islamitische landen om ze op te hangen, te stenigen e.d.

Fritz