Misdunk-wetje: Aso verbiedt begrip terrorisme

Thu Jul 28 13:55:42 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oh, m'n hemel, nu wil Aso weer 'begrip voor' het terrorisme strafbaar gaan
stellen. Fraaie illustratie van wie-niets-begrijpt-weet-ook-niet-wat-begrip-
-is. En van het strafbaar stellen van het denken.

Leve Emmanuel Goldstein !

Dus als iemand denkt dat psychiatrische regeringen als Aso, Bush en Blair
verantwoordelijk zijn voor terroristische aanslagen, dan mag dat voortaan
niet meer van de gedachtenpolitie van Aso. Een dergelijke werkelijkheid
staat haaks op normen en waarden en dient dus uitgebannen te worden. Te
beginnen met strafbaarheid.

Zoiets moet haast wel terroristische aanslagen oproepen. Ik begrijp dat wel
(nu mag men dat nog begrijpen, dus ik neem het er maar van).

Wat is deze regering toch door-en-door rot. Wat is zij toch vreselijk gek.

Marc Fluks, Amsterdam

Mop van de dag: 'Ik denk dus ik ben' wordt voortaan: 'Ik misdunk dus ik ben
er niet.' Hoe was het ook weer ? 'Meedoen, meer werk, minder regels...'