Positief erg Oost-Europees

Wed Jul 27 12:53:27 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at KNOWARE.NL>:
>Recent vroeg een nieuwkomer om "positief" gestelde mails over de (...)
>Het experiment bewees dat 'positief' gestelde problemen leiden tot

 Oh, ik heb er nog wel eentje.

 In de VN (?) van zaterdag stond een stuk over het slachtofferschap/de
 slachtofferrol van politici - voortspruitende uit de reputatie van Aso.
 Zo zou niemand uit VVD en D66 de premier nog langer serieus nemen (of
 was dat nu weer op de radio, ik ga nu twijfelen)...

 Wat moeten we hier nu weer van denken ?

 Men kan toch moeilijk van de burger verwachten dat deze meeleeft met
 incompetente bestuurders die hem (haar) doelbewust voor hun wanbeleid
 laten opdraaien. Zouden ze zich realiseren dat zoiets vrij huichelachtig
 overkomt - of verwarren aanhangers van normen en waarden zelfinzicht
 doms met zelfbeklag ? Dat verklaart mogelijk hun roep om 'positief
 nieuws'...

 Grap van de dag: Er zit een tegeltje los aan de space shuttle. Zie:
      http://spaceflight.nasa.gov