Hoe staat het er ook alweer voor met... De oorlog tegen het terrorisme

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Jul 21 00:01:52 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, Fritz, onze machthebbers en multiculti's dwingen in feite de
formele leiders onder de immigranten te liegen over hun solidariteit. Deze
is verdeeld over de eigen etni plus het nieuwe vaderland, of, ligt bij de
eigen groep. Dit laatste komt dan weer door gelijkenis in sociale positie
en door de grondtoon van apartheid achter de multicult.

Ik stel dat niet woorden maar daden, vanuit gemeenschappelijk belang zoals
concrete veiligheid, meer saamhorigheid brengen. Als je daar ook
immigranten - de straat, niet de para-elite - bij betrekt, dan is er al
veel gewonnen. Dat betekent tevens dat de politieke elites even op dit
propagandapunt worden uitgeschakeld, dat de aanstormende politiestaat wordt
gerelativeerd.

hv,u
------