Hoe staat het er ook alweer voor met... De oorlog tegen het terrorisme

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Jul 19 19:08:46 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Henk Vreekamp" <vreekamp at knoware.nl>

> Je bent een bangelijk, elitistisch warhoofd, Markje.

Had je al gezegd. Mijn respect voor je blijft dalen...

> Waarom wil je niet dat waakzame burgers daadwerkelijk optreden in
> plaats van toekijken vanaf een rustig D66-forum? Herinner je je
> dan, bijvoorbeeld, niet die terrorist Reid, de fanate bekeerling
> die met een schoenbom een vliegtuig wilde opblazen? De man is klem
> gezet door medepassagiers zodra ze merkten wat hij van plan was.

Ja, de man had lontjes uit zijn schoenen hangen en wilde ze met een aansteker aansteken.... Als je dat ziet en je doet dan niets ben je een rund. We hadden het over preventief fouilleren van zenuwachtige personen...

Je kent me verdomde slecht. Houden zo.

Groeten,
Mark Giebels