Sat Jul 16 18:14:44 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Oops: Kennelijk hebben Rosenkruisers het over 'Rozekruisers' als ze
RoZeNkruiZers bedoelen. Kom daar meer 's op.

Alles vindt men dus met dit:
   http://www.google.com/search?q=%28rosenkruisers+OR+rozenkruisers+OR+rosekruisers+OR+rozekruisers+OR++rosenkruizers+OR+rozenkruizers+OR+rosekruizers+OR+rozekruizers%29
Maar uiteraard vouwt men dit met D66:
   http://www.google.com/search?q=%28rosenkruisers+OR+rozenkruisers+OR+rosekruisers+OR+rozekruisers+OR++rosenkruizers+OR+rozenkruizers+OR+rosekruizers+OR+rozekruizers%29+AND+D66
en met Balkenende:
   http://www.google.com/search?q=%28rosenkruisers+OR+rozenkruisers+OR+rosekruisers+OR+rozekruisers+OR++rosenkruizers+OR+rozenkruizers+OR+rosekruizers+OR+rozekruizers%29+AND+Balkenende

Leuke vondsten:
 * Dit is dus om te gieren van de pret zo droevig:
   http://www.skepsis.nl/vrom.html
   Alwaar (leest Boris II nog mee ? - Bertus komt er trouwens ook in voor):
  'Deze levenskrachten werden naar verluidt ook in het oude Atlantis gebruikt
   als bron van schone en duurzame energie. De mogelijkheid om energie uit de
   'ether' te halen werd in Nederland bestudeerd door de Warmtegroep, een
   stichting die was opgezet door leden van een Rozenkruisers Orde. Het
   ministerie overwoog subsidie te verstrekken aan zulke alternatieve
   projecten. Men schakelde een adviesbureau in (het Centrum voor Energiebe-
   sparing in Delft) om hiervoor beoordelingscriteria op te stellen.'
   Een zin later vliegen de UFO's ons al om de oren maar men leest het zelf
   maar en lacht om de foto van Jan Pronk.
 * http://yossarian.web-log.nl/archief/06/07/2005
   alwaar minder vlijende (wel zeer leuke - wat te denken van 'Holle Bolle
   Boris') tekst over D66.
 * Intermediair (dit is serieus bedoeld):
      http://www2.intermediair.nl/artikel.jsp?id=57467
   Alwaar Medy Van er Laan zegt:
     'Het leven dat ik nu leid, is het gevolg van de keuzes in vorige levens.
      En de keuzes die ik nu maak, zijn van invloed op een volgend leven.'
   Normaliter verzuip ik dit soort lieden (houd ze af en toe even boven
   water om te zien of ze al blauw aangelopen zijn - maar dan duw ik ze
   geheid weer kopje onder, AIVD of niet), maar ik lees toch effe verder:
     'De bedoeling van een Rozenkruiser is dat hij uiteindelijk zodanig in
      het leven komt te staan dat hij niet meer terug hoeft te komen, niet
      meer reincarneert.'
   Staat hier nu dat ze niet terugkeert in Aso-III ? Gloort er nog hoop ?
   Leuk citaat (interview dateert van 18 september 2003):
     'We hebben echter wel degelijk veel binnengehaald. Meer geld voor het
      onderwijs bijvoorbeeld en wat dacht je van de staatskundige vernieuwing?'

Don't blame the messenger - het staat er echt.