Hoe ontduikt een beetje terrorist de AIVD ook al weer ?

Sat Jul 16 14:43:28 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder:
>Nu wil Aso weer alle telefoon/internet-aansluitingen van mensen die niets
>op hun kerfstok hebben door de geheime dienst laten afluisteren/aftappen.
>Alleen iemand die (...) niets van techniek weet (want een beetje terrorist
>onttrekt zich echt wel aan dit soort wandaden) komt op zoiets

 Hoe ontduikt een beetje terrorist de AIVD ook al weer ?

 1. Open een gratis website op een volkomen onverdachte plaats.
    a. Bij ebay of zoiets:
       http://members.ebay.com/aboutme/mfluks
    b. Of open op een gewone website een pagina waar geen linkjes naar zijn.
    c. Of open op een gewone website een pagina die niemand kan vinden
       door aan de header de regel,
       toe te voegen.
    b+c in mensentaal: 'Dag AIVD je kan me lekker niet vinden'.
 2. Zet daar een volkomen onschuldig plaatje en dito tekst neer. Iets over
    cocosnoten-op-sap, het vervaardigen van overgordijnen, of iets dat pas
    echt saais zij. Het borduren van het portret van hare majesteit of zo.
 3. Voeg aan het plaatje een binaire tekst toe met een grafisch programma.
    Onder Linux behoeft men daartoe slechts 1 regel in te tikken. Die binaire
    tekst is dan niet traceerbaar. Zet daarin geheime boodschappen, data over
    aanslagen of hoe men ook al weer een atoombom maakt (vandaag, 60 jaar
    geleden ontplofte de eerste atoombom, het wordt hoog tijd dat elke enthou-
    siaste knutselaar een eigen bom in z'n achtertuin heeft, zeg nou zelf).
 4. Klaar !
 5. Laat je pagina lezen door andere opstandelingen via een anonieme web-
    server (IP is dan niet traceerbaar) of vertaalrobot. Bingo !

 Maar omdat de mafkezen van Aso dit soort (op zich: simpele) zaken niet
 weten (zou iemand in het kabinet een woordje html spreken - daar zijn
 ze toch veel te dom voor - Kok richte z'n muis toch ook op de de monitor
 omdat hij dacht dat zoiets werkt als de afstandbediening van de TV ?),
 willen ze nu de ganse bevolking aftappen (om precies datgene te missen
 waarna ze op zoek zijn want terroristen gebruiken uiteraard geen email
 maar iets als hierboven).

 --> De rekening voor de internet-gebruiker gaat trouwens met 500% omhoog
     om alle emails te bewaren.

 De professionele terrorist is trouwens z'n eigen provider.

 't Is dat ik mijn domein fluks.dds.nl=62.221.204.219 achter een absolute
 firewall heb gezet want anders deed ik alles gewoon thuis, net als toen ik
 nog bij UPC zat,
    https://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S2=d66&I=1&X=&f=fluks@node12af7.a2000.nl
 dan is er dus niets traceerbaar. Zelf m'n eigen website bevond zich des-
 tijds thuis op m'n eigen PC.

 Dag AIVD, dag Aso !

 Marc Fluks, Amsterdam