VN schetst volledig ander Van der Laan-scenario

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Jul 11 07:52:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Dit verhaal had ik een week terug ook al gehoord (radio) of gelezen (VK,
NRC?) - en aan dit forum doorgegeven. Van der Laan zou haar concept hebben
ingeleverd bij Verhagen waarna die met kornuiten de eindversie schreef, dan
wel danig corrigeerde.

Echt een nederig ambtenaar-van-het-jaar, die Van der Laan.

D66 nieuwe stijl?

hv,u
------