VN schetst volledig ander Van der Laan-scenario

Dik geensloof at YAHOO.COM
Mon Jul 11 08:06:56 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als het waar is dan zou je in Amerikaland vallen onder
"Duplicitous Behavior of a Government Official".
En, indien bewezen, ga je de lik in.
Wat is de straf in Hollandland, dat iedereen weer eens
gezamenlijk van de stoel valt van verbazing.
En de parlementaire democratie zich weer eens zijn
beste kant heeft getoond ;)
Enne wat about handelen in Bad Faith (voor Medy) zoals
eerder hier besproken?

lenny

--- "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Vrijwel elke zondag-avond lees ik de Vrij Nederland.
>
> In de VN van deze week staat een volledig ander Van
> der Laan-scenario
> dan datgene dat de afgelopen twee weken in de media
> circuleerde.
>
> In het stuk wordt beweerd dat het rapport van Medy
> Van der Laan niet
> geschreven is door de staatssecretaris zelf
> (integendeel, die vond het
> maar niets) maar door het trio Verhagen-Van
> Aartsen-Dittrich - met
> steun van EO en KRO.
> [...]

Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.
http://auctions.yahoo.com/