Hoe staat het er ook alweer voor met... De oorlog tegen het terrorisme

Dik geensloof at YAHOO.COM
Sun Jul 10 02:31:07 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,
Je naieviteit verbaasd mij. Sinds wanneer valt het
leger niet onder de parlementaire democratie?
Sinds wanneer maakt het leger Policy? Sterker nog
sinds wanneer bepaald een kolonelletje wat er gebeurd
als de hele wereld zit te kijken naar de eerste
persconferentie?
Je hebt kennelijk geen notie hoe de bevelsstructuur
van een/de krijgsmacht werkt. Waarschijnlijk nooit
iets mee te maken gehad? Good for you!

Dat jij tot de conclusie komt dat hollandland een
meeloper is, geeft blijk dat jouw geheugen niet in
staat is om het moment te herroepen wanneer
Hollandland van een meeloper een meedoener werd!
Dat gebeurde namelijk op die persconferentie!
Vandaar.

btw
bespaar me je red herring!
lenny

--- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> inept
>
> Ik heb het over de wereldvreemdheid van ons leger.
> Zoals die bijvoorbeeld ook bleek in Srebrenica.

> deze
> waar
>
> De Nederlandse kiezer heeft helemaal niet gekozen
> voor de aanwezigheid van die kolonel.
> Dat was een keuze van de legerleiding, of wellicht
> van die kolonel zelf.

> is.
>
> Geen idee hoor.
> Waar zou dat uit moeten blijken dan?
>
> Erik vdMb

> [...]

Discover Yahoo!
Find restaurants, movies, travel and more fun for the weekend. Check it out!
http://discover.yahoo.com/weekend.html