Hoe staat het er ook alweer voor met... De oorlog tegen het terrorisme

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jul 8 22:08:27 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dik,

Du hast geschrieben:

>Lenny on a roll<

Nu, niet echt, want je komt tot het navolgende:
>Ben het niet met je eens dat Al Quaida in eerste instantie de gospel
>according to Mohammed wil verspreiden. Zij vechten, terecht of onterecht,
>tegen de >vermeende en daadwerkelijke onderdrukking/overheersing in alle
>opzichten van Het Westen<

Bin Laden was en is vooral heel boos op Saoudie Arabië, omdat zij het geloof
(the monkeys: I am a believer) niet op de juiste wijze uitoefenen. De
aanslagen in Londen zijn gepleegd door fanatieke aanhangers, die wonen in
Londonistan. Het betalen van geldsommen via de Hawallah-methode begon daar
ook.
Op dit moment gaat men er van uit, dat de daders locale Mohammed B's zijn,
en hoe dan ook geen Talibani verzetstrijders of kaartspelende Iraki, die nu
helaas niet zoveel inzet hebben.

Groet,

Tjerk

Remember Laila