Van Aartsen wil de boel weer eens omdraaien

Mon Jul 4 11:49:09 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Precies, Cohen laat zijn taak als orde-burgemeester liggen en praat het nog
goed ook. Uit partij-opportunisme. Trek het eens door naar de belemmring van
andere politici in hun bewegingsvrijheid. Vergelijk het gedogen van
belemmringen door agressieve opstellingen op straat, op scholen, enzovoort.

Ook onze eigen Pechtold kiest nadrukkelijk voor gelijke behandeling van
overlast bezorgende Antillianen, waar wij al jaren visa-plichtig zijn ons
daar te vestigen. Maar Cohen behoort als orde-burgemeester niemand te laten
belemmeren in hun bewegingsvrijheid, en daar geen politiek begrip voor te
tonen.