Van Aartsen wil de boel weer eens omdraaien

Sun Jul 3 11:03:16 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Draai het eens om, Ger,

En stel je eens voor dat de met name Surinamers bij de slavenherdenking
massaal uitgefloten worden. Of de Marokkanen bij de dodenherdenking. Nu
Verdonk omdat ze de door Cohen gemaakte wet nog uitvoert.
Ergerlijk vond ik wel de uitspraak van Cohen na afloop dat het prima was
verlopen. Dat was dus niet zo, een herdenking onwaardig, protest tegen Cohen
en Verdonk als wetmaker en uitvoerder mag, maar zo'n bijeenkomst verstoren
heeft geen pas. Ook niet handig van degenen uit gropeen die dat doen, ze
hebben sympathie ook nodig maar verkrijgen die zo juist niet bij degenen die
meer sympathie zouden moeten hebben voor allochtonen in welke situatie dan
ook.

Fritz