Peilingen 1 juli 2005

Sat Jul 2 19:48:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zie in de uitwerking bijvoorbeeld het voorstel van de PvdA juist de
arbeidskorting te verhogen, en niet de basisaftrek zoals het CDA altijd
doordrukt met behoud van hoge marginale tarieven, opdat de rijkere
kostwinners nu eens niet dubbel profiteren, maar noodgedwongen beiden voor
lagere uurlonen hardwerkende ouders juist wel.
Ziehier zomaar één voorbeeld van de concrete keuzen met grote herverdelende
en (de)activerende gevolgen... Waar D66 bij zou moeten aansluiten, tegen CDA
en VVD in.