Helaas, het komt uit: D66 3...

Fri Jul 1 22:54:24 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>
>Marc verzorgt de publicatie hier zo wel.

 M'n website is down dus het plaatje houden jullie nog tegoed.

 De peiling is zo slecht dat ik het computerprogramma iets moest aanpassen
 om toch nog een plotje te kunnen krijgen. De peiling van vandaag is de
 beroerdste die Aso ooit gehad heeft. Aso is nog maar 4 zetels groter dan
 de PvdA in z'n uppie.

>Met de NPS-move zakken we nu al vast naar 3 zetels,

 De Hond voorspelde dinsdag j.l. nog een stijging van 1 zetel voor D66 (zou
 6 bij NOVA zijn geweest). Dat pesten van de publieke omroep komt D66 dus
 te staan op het verlies van de helft van z'n aanhang in 3 dagen.

 En WAAROM toch ?

 Marc Fluks, Amsterdam