Medy legt het model nog even uit op ons netvlies

Fri Jul 1 13:04:48 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Van mij mag ze rozenkruizen zoveel ze wil,

Maar haar dagelijkse arrogantie komt me de strot uit.
Ook vandaag zag je haar weer schijnheilig liegen in het journaal,
net als gister,
dat ze vecht voor de NPS-programma's.

Opheffen die Rozenkruisers, een stasec voor media-controle,
D66 en de coalitie.
We behouden en kiezen het goede zelf wel.