Medy legt het model nog even uit op ons netvlies

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Jul 1 11:54:47 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Even tussen zakelijke mail door een opmerking over je onzakelijk standpunt.
Ik vind je opmerking over het bewaren van mythisch, spiritistisch en ander
sektarisch materiaal toch een beetje barbaars. Het behoort nu eenmaal tot
de cultuur van de middenklasse en enkele bourgeois om zich als een gek te
gedragen. Dat hoef je niet te verdoezelen. Het vormt juist een uitdaging om
natuur- en sociaalwetenschappelijk zulke uitingen in een hoekje te houden
en te analyseren.

hv,u
------