Referendum in de Europese grondwet

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Mon Jan 31 17:16:39 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> Ik, eerder:

> Waarmee mijn vraag welliswaar niet werd beantwoord maar wel werd
> geillus- treerd.   :-)

Inderdaad. En nog wel bewust met je eigen argument....
;-)

> En desontdanks ben jij een voorstander... Als iets niet werkt, ga je
> dan blijven wachten totdat het wel werkt ?

Ik? Ik ga aan het werk en probeer mensen te overtuigen dat het anders kan.
Ieder jaar een stukje beter.
Zie nog even hierboven..

> Even, okee. Ik heb zelf ook twee maal voor het Europese parlement
> gestemd. Maar daarna was het dus wel afgelopen. Op een gegeven moment
> zet je toch een streep onder zoiets ?

Vind je het erg als ik je nu totaal niet meer kan volgen? Als het je toch
geen reet (meer) interesseert, of wanneer je tóch al teugen bent, waarom
discusseur je er hier dan over?

mvg,

Martin Lentink