Europese grondwet

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Jan 29 22:10:56 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Medelevers,

De Europesche GRONDWET is niet zo maaar een ander dingetje. In Hollandland
is de Grondwet 150+ jaar oud, verouderd en moeilijk aan te passen omdat het
DE Grondwet is.
Dus diegene die lichtjes over de onvolkomendheden of tekortkomingen van de
Europesche GRONDWET heen fietsen maken een grove vergissing.
"Het is niet het beste maar vooruit met de geit" geldt hier echt niet!
Verdoezelend taalgebruik heeft geen plaats in een Grondwet. Het is het
resultaat van TEVEEL water bij de wijn en minder individuele rechten.
Een enkel voorbeeld:
Alleen deze "De vrijheid en pluriformiteit van de media wordt ge-eerbiedigd"
geeft mij de rillingen  Het stuk wemelt van dit soort taalgebruik.
Het doet me denken aan Balkenende's: "Zoals ik hier heb aangegeven" lijntje
of doublespeak iets dat Donner verleden week 3x gebruikte in 20 minuten
(Terzijde)...
Het recht op verzameling wordt alleen toegestaan binnen (eng) gestelde
grenzen. Een robuste samenleving hoeft daar geen grenzen aan te stellen.
The right to dissent is not addressed
Aha Die gedanken sind frei...Das weer lekker meegenomen.

Kortom denk er effies over na...

Lenny die er niet verblijft

Don’t just search. Find. Check out the new MSN Search!
http://search.msn.click-url.com/go/onm00200636ave/direct/01/