Donner gek geworden! - ik mag niet meer naar Schiphol

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jan 27 09:11:58 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Boris zal denken dat de gekozen burgermeester het wel op zal lossen.

Ger

>'Om de vrijheid van de burgers te beschermen is het erg belangrijk dat
>we potentiële terroristen opsporen en achter slot en grendel zetten.

>bm> Stop, hu, hoo, zien we hiet Dittrich op een lijn met de Bush-clan?

Eens Bart, dit is totaal onaanvaardbaar. Als D66 al niet meer voor de
bescherming van de rechtstaat staat, wie dan wel?

Je moet er niet aan denken wat er zal gebeuren als er daadwerkelijk een
terroristische aanslag van enig formaat in Nederland wordt gepleegd....

Groeten,
Mark Giebels

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SIGNOFF D66