Donner gek geworden! - ik mag niet meer naar Schiphol

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Fri Jan 28 00:42:37 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,
Als jij dat "tegengas" noemt vraag ik je beleefd om je eigen taalgebruik
t.o.v. je vriendin Hirshi Ali  te vergelijken.
Het lijkt me dat D66 op hun spreekwoordelijke K.. zouden moeten staan
inplaats van dit, n.b. op eigen website, kattebelletje sans cojones

Bert&Lousewies : To the Bridge!!

Lenny
What goes around comes around

MSN Search, for accurate results! http://search.msn.nl