Donner gek geworden! - ik mag niet meer naar Schiphol

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Thu Jan 27 16:03:07 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Albert Willemsen wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Lenny en anderen,
>
> Je haalt me de woorden uit de mond!
>
> De reacties op deze regels in politiek Den Haag lopen uiteen van instemmend
> gemompel tot zacht gesputter. Vergelijk dat eens met de herrie rond een
> incident als de tasjesdief of de media-optredens van Hirsi Ali. Waar blijft
> onze eigen fractie? Boris Dittrich liet wat zacht gesputter horen, meer
> niet. En dat terwijl het gaat om een basisprincipe van onze rechtsorde.

Eens.
Die is overigens ook op andere manieren reeds in gevaar.

De wijze waarop we opnieuw met verouderde methoden - geheel
in lijn met de invulling van onze huidige democratie -
oplossingen zoeken voor de huidige problemen, is er een van.

Vooral het CDA -dat meer en meer lijkt op propaganda voor de
eigen parochie- maakt zich daaraan schuldig. Het landsbelang
lijkt meer en meer gebukt te moeten gaan onder de bekrompen
opvattingen van het CDA.

> Misschien is het tijd voor een petitie van bezorgde democraten?

Ik deel je zorg.

Liberty can not be preserved without general knowledge among
people." (August 1765) John Adams

Henk Elegeert