Donner gek geworden! - ik mag niet meer naar Schiphol

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Jan 27 01:46:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

beste Albert,

Als ik lees wat je hier schrijft dan vraag ik me af of iedereen in Nederland
in slaap gesukkeld is, of zo angstig dat ze verlamd zijn. Deze groep bestaat
voonamelijk uit leden van D66 die, albeit klein, een regeringspartij is die
op deze wijze instemt. A. met de reeds ingevoerde legitimatieplicht en B.
met de nieuwe door Donner voorgestelde verdere beknotting op burgerrechten.
Alles wat ik in de groep lees gaat over randverschijnselen hirsi ali,
patentrecht, rants e.d. terwijl de onomkeerbare regeltjes en wetjes worden
aangepast zodat iedereen verdachte is.
Het geloof en de terroristen hebben dan op een wel erg wrange wijze reeds
gewonnen.
God en Allah boven de Staat.

Lenny
After coming into contact with a religious man I always feel I must wash my
hands.

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/