Hirsi spreekt !

Wed Jan 26 01:41:00 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fijn dat je denkt dat ik mijn best doe... dankje dankje

Maar dan vind ik jou maar een tjerk...

Als ik maar nooit mijn best hoef te doen om gewoon te blijven ongeacht al
het onzalige groepsgebeuren.
Zo'n beetje a la Jaap Vissers "'als ik maar nooit zo bescheten zal worrde,
dat ik blij ben met een ridderorrde" na "elke klootzak zit hier op de juiste
plaats" tegen de hotemetoten vooraan in de zaal bij weer een politiek
correcte nationale actie...

Fritz