Hirsi spreekt !

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Jan 25 17:55:59 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz, helemaal eens, maar de discussie ging erover of je dat met de
harde hand of met de zachte hand moet doen. Ik 'geloof' in de middenweg.
En tevens geloof ik dat we de gematigden in de moslimgemeenschappen
moeten steunen om die gemeeschappen te behoeden dat ze massaal
radicaliseren. En steunen is iets anders dan aan hun lot over laten,
maar ook iets anders dan als autochtonen hard te gaan roepen dat het
moslim geloof achterlijk is.

Groeten,
Mark Giebels