Hirsi spreekt !

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Jan 24 19:50:02 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Buitenhof gisteravond bekeken en ik moet helaas ook zeggen dat Hirsi Ali
wederom uitermate zwak optrad als politica. En inderdaad het liberalisme
niet begrijpt en dus verkracht.

En bovendien sprak ze haar waardering uit over hoe Bush het terrorisme
bestrijdt.... :-( Even de oorlogsmisdaden in Irak en de martelingen en
het zonder proces opsluiten van 'enemy combatants' vergeten Hirsi Ali?
Of nog erger, is dat wat Hirsi Ali ook in Nederland wil...?

Opvallend was overigens ook dat Hirsi Ali helemaal niets op heeft met
het idee dat de mislukking van de multiculturele samenleving de oorzaak
is van alle ellende. In tegendeel, ze verwijt velen dat ze de oorzaken
in NEderland zelf zoeken terwijl ze stelt dat het juist een
internationaal verschijnsel is. Bovendien trekt ze Cohen in haar kamp...