Hirsi spreekt: het shortcutten van de gewetensvrijheid

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Jan 24 12:27:10 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Binnenkort wordt hetopstappen bij de VVD omdat ze te weinig vrijheid krijgt
of ze dumpen haar zelf. Met de tanende zetels in de peilingen van Wilders
wordt dat een duidelijk eentweetje.
Zouden de andere twee bedreigde Amsterdammers echt zo dom zijn om met dit
gebakje aan tafel gaan te zitten?

Ben benieuwd?

Ger