Hirsi spreekt !

Sun Jan 23 21:08:43 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt kennelijk een ander programma gezien dan ik... Marc,

Jouw God wat sla je weer een hetzerige taal uit, Marc,

Ze was zelfs erg helder over de Hollandse makke van elkaar onderling de
nieren proeven en op alle slakken zout leggen i.p.v. de grote lijnen met
elkaar bewaken.
Ik vond haar zoals vaak weer on-Hollands helder. Maar nu Felix... op N3...
Over de mislukte methode pappen en nathouden en in apartheid denken of
hoofdlijnen handhaven... of in andere taal: confrontatie of theedrinken...
Ayaan bewandelt de gulden middenweg en zoekt voortdurend de nuances, dus
waarom domoren zich laten ophitsen tegen haar en alle andere kritici van
onverdraagzaamheid en ongelijkheidsdenken...
het zal mij altijd een raadsel blijven.

Fritz