Niet-consequent neoKeynesiaans

Thu Jan 20 07:11:27 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Kennelijk zijn er veel gelijk gestemden voor directere democratie, Mark,

Want je kreeg spontane en heldere instemming.

Zou er geen D66 zijn dan zouden we nu op het idee komen net als in '66 zo'n
brede democratiserendebeweging te beginnen.

Hoe nemen we nu weer zo'n breed initiatief?

Of is er vertrouwen dat het allemaal wel goed komt?

Zeker gezien de gedoogde uitspraken door de tijd van de huidige
kamervoorzitter, die de macht over en het eigendom van partijen van het
kiesstelsel en de zetels juist wil vergroten heb ik dat vertrouwen niet.

Fritz