Identificatieplicht / D66-voorzitter: "of reutelt de onderbuik"

Mon Jan 17 12:02:12 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je bent weer aan het liegen en verzinsels aan het uitwerken.

Je woorden over mij waren ernstig genoeg om aangifte op te nemen,omdat je
dat staakte was het probleem opgelost. Politie en afdelingen geven geen
informatie over aangiftes en dergelijke, zelfs niet op registratienummer.
Overleg erover is vertrouwelijk tenzij het OM aan het werk gaat, dan worden
betrokkenen uiteraard geinformeerd. Die leugens van jou daarover zijn dus al
te doorzichtig. Kennelijk opnieuw zoals bijna al je boijdragen alleen
bedoelt om anderen te veroordelen en belachelijk te maken in jouw
fantasieën. Zinloos.

Het punt is wat je wil, doorgaan het gesprek uit de weg te gaan en
desondanks speculeren over het omgekeerde van wat anderen zoals ik naar
voren brengen naar aanleiding van inhoudelijke bijdragen, of dat eindeloze
gedoe staken. Dat heeft mijn voorkeur uiteraard, maar het staat je vrij om
door te gaan zoals je gaat. Maar het nut ervan ontgaat me geheel. Je
eindeloze verdraaiingen en speculaties raken kant noch wal. Bij herhaling
heb ik mijn verbazing uitgesproken hoe verschillend omgegaan wordt met de
ene en de andere publieke persoon, en jij verdraait dat tot haat jegens die
andere persoon. Het slaat helemaal nergens op, zoals ook de rest wat je
schrijft helemaal nergens op slaat. Als voorbeelden noem ik PvdA-ers Rob
Oudkerk en Marokkaans wethouder Aboutaleb die ik beiden zeer waardeer, en
waarvan de eerste verketterd werd, waar ik zeer tegen was.

Fritz