Andersdenkende' blijkt een Stasi-term te zijn

Sun Jan 16 22:08:25 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kom ik net thuis, zie ik dat onze andersdenkenden tot de aanval zijn
 overgegaan. Dat is raar daar waar een excuus eerder op z'n plaats
 geweest zou zijn.

 Na de moord op Van Gogh breekt er in Nederland een tsuami van massa-
 hysterie uit, ik poog te kijken wat er aan de hand is en twee anders-
 denkenden tetteren daar met honderden emails doorheen. We mogen onder
 de mom van 'bedreiging van het vrije woord' onder geen beding weten
 wat er aan de hand is en dus spetteren ze de lijst dicht door wille-
 keurige woorden/zinnen naar deze lijst te posten in de hoop dat ons
 de echte dingen dan zal ontgaan.

 Tenslotte komt de handel wel degelijk aan het licht (kwestie van een
 opleiding en het aannemen van een uitdaging zullen we maar zeggen) en
 nu komen de verwensingen. We mochten dit namelijk niet weten en nu
 we het toch weten, herkennen ze zich niet in datgene dat ze geheim
 wilden houden.
 Jongens, jullie hadden ook kunnen helpen en jullie hadden gewoon ope-
 ning van zaken kunnen geven in plaats van hier tonnen flauwekul te
 posten.

 Enfin, ik wacht de excuses van beide andersdenkende heren maar in...