[Muijz-Meet] Re: 'Andersdenkende' blijkt een Stasi-term te zijn

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Jan 16 16:12:39 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

muijz at dds.nl wrote:

>Jij meende je toch te moeten bemoeien met de
>frequentie waarmee ik me overgeef aan de zonde
>der zelfbevlekking, Eenzaam Heintje?

De voorspelde jijbak. Plus de penetratie van privé-domein ("eenzaam
heintje"), plus de poging tot vernedering.

>Dat je vriendin je heeft verlaten is toch gewoon
>een *feit*, Eenzaam Heintje?

Idem.. Wat tussen mij en de moder van mijn zoon speelt is volstrekt
irrelevant voor een inhoudelijk discussie.
[Voordat er weer rare verhalen de wereld ingaan, deze lijst voor
tenslotte gearchiveerd: mijn ex en ik zijn in overleg uiteen gegaan,
hebben nog nooit samengewoond (dus "verlaten" is een een verzinsel uit
een getormenteerde geest)  en eenzaamheid lijkt me lastig als ik een
heerlijke rekatie heb met mijn zoontje van vier (vanmiddag speelden we
piratenschipje op mijn Braziliaanse hangmat...nog meer details, zieke
geest?)

>Daar hadden Arie Dirkzwager en jij destijds een
>handje van nietwaar?

Nee. Je mocht zelfs bij bestuursvergaderingen aanwezig zijn. dat doe je
niet met psychiatrische gevallen.
Daarbij is die opmerking volstrekt irrelevant.  Relevant is wat jij
thans doet met je opponent Marc en dat maakt je belachelijk en
pathetisch. Ook al zou iemand het ooit bovensdien hebben gedaan (quod
non) ...dat geeft nog geen enkele rechtvaardiging. voor dit wangedrag.

>Ik poch daar niet over; jij meent dat steeds als
>'verklaring' te moeten aanvoeren, Heintje Davids.

Je brent het regelmatig te berde. Kennelijk als rechtvaardiging voor
teen of tander. Ik wil je best erkennen als slachtoffer van dit naars,
maar ik neem je niet serieus als je zielig doet over een nare jeugd, en
tregeliojkertijd de meest vunzige methoden gebruikt om je opponenten te
vloeren. Ik ga dan twijfelen aan je geloofwaardigheid. Zo raak ik
lamgzamerhand ervan overtuigd dat je nooit bent misbruikt, maar á la
Singh Varma een ziekte of afwijking aanwendt om aandacht te krijgen, een
gelijk binnen te halen en verantwoordelijkheden te ontlopen.

>Dat is dus wat Marc hier stelselmatig doet met betrekking
>tot Hirsi Ali.

Nee, hij probeert, op een soms inderdaad niet handige manier, aan te
tonen dat het achter HA aanlopen, haar zelfs verheerlijken, een grote
fout kan zijn. Laten we het zo zeggen (en dat we is een uitdrukking, als
je daar weer over begint te zeiken): HI en Bouyeri ontlopen elkaar niet
veel. Zoals Stalin en Hitler oorlog kregen en elkaar totaal trachtten te
vernietigen (les extremes se touchent), zo leven de totalitairen in onze
samenleving op voet van oorlog.

>Precies! En zo maakt Marc dus mensen uit voor bruin en
>extreem-rechts, terwijl jij je donateurs uitmaakte voor
>NSB-ers, je met hun prive-leven bemoeide, en dermate
>verbaal agressief tekeer ging dat sommige mensen daar
>nachtmerries van kregen, meneer de moreel defecte clown.

Daar gaat de leugen en jij-bak weer. Ik heb altijd op hetzelfde fenomeen
gewezen, tot op heden: bepaalde lieden op internet, zoals u,. neigen
naar de totalitaire zienswijze. Ze maken elke discussie kapot. Of je dat
nu NSB noemt, Stasi, DDR of Stalinistisch. Totalitair is totalitair.
Jiuj hebt dat nooit begrepen. Logisch, want je behoort tot die lieden.

>Je hebt het over Marc en jezelf hoor Heintje Davids.

De voorspelde jij-bak. je kan je horloge erop gelijk zetten (zlegsfs je
atoomklokje)

>(Jij hebt indertijd met je verbale terreur een stichting
>kapotgemaakt, en *nog* ben je niet in staat om dat onder
>ogen te zien. Wedden dat je dat ook nu weer ontkent?)

De stichting is keurig afgehandeld en is thans uitgeschreven (goed dat
ik dat even langs deze weg aan je kan melden). Nooit van bevoegde
autoriteten één klacht gekregen, alles is correct afgehandeld. Dat
zeijnde fei6ten, de rest is subjectieve vervorming. .

>Dat moet jij zeggen na je opponent voor SS-er te hebben
>uitgemaakt,

Geef het citaatje maar in de context.

>een lijst voor Internetproleten hebt
>uitgemaakt,

Reeds uitgelegd. Niets steeds opnieuw dezelfde onzin. Verzin eens een
nieuwe beschuldiging.

> waarna je de hele lijst maar afsloot

Ik daag je uit dit met feiten te staven. Dat kan je niet. Hetgeen
bewijst dat je een ziekelijke leugenaar bent.

>en de stichting ophief op een manier die in strijd was met
>de statutaire bepalingen, meneer de democraat.

haha, de KvK heeft volledig geparticipeerd, en zou dan nooit doen als de
statuten geschonden werden, mijnheer de hetzer.

> [...]
>        te kunnen volgen, wanneer uw abstractievermogen is
>        blijven steken op het niveau van uw gefixeerde anale
>        infantiliteit, dan dient u zich verder in isolatie te
>        verpozen met uw eigen verbale masturbaciones of met uw
>        vriendje Hagens in een naar stront ruikende hooiberg
>        te kruipen, om elkaar als knapen aldaar wederzijds te
>        betasten, en zich te onthouden van het spetteren van
>        uw digitale ejaculaties op het schone scherm van de
>        lezers van deze boeiende discussielijst."
>
>        - Hein van Meeteren - Daar heb je Mijz weer~!
>        Open Lijst van Stichting Digitale Burgerbeweging

Juist ja. dat was een mooi stukje proza dat u geheel toekwam. In de door
u en de uwen verziekte lijst nehoorde dit proza tot één der juweeltjes.
Exegese: marsturbatie was uiteraard een metafoor. U hebt dat nooit
begrepen. Ejaculatie was een metfopor voor letters. Vat u hem nu, na al
die jaren?

>Wie zoiets opschrijft op een discussielijst over burgerrechten,
>die is toch niet goed snik?

Die heeft meer dan genoeg van twee a drie etters die permanet het
gespreksklimaat verzieken, zoals jij alhier ook doet, zie je
toewensingen aan Marc.
Nee, mannetje, je komt er niet onderuit.
Ik ben de enige die je écht door heeft (Marc begint nu ook de
werkelijkheid in te zien) , en daarom moet ik uitgescholden worden
(defecte clown, machtswellusteling, wanbestuurder, heintje davids, noem
maar op).  Ik ben ook de énige van al degenen met wie je ranzige
oorlogjes hebt gevoerd, die niet is weggevlucht voor je grove
intimidaties en naargeestige persoonlijke aanvallen.
 Lance Amstrong ging me voor: kanker valt te weerstaan.....