[Muijz-Meet] Re: 'Andersdenkende' blijkt een Stasi-term te zijn

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Sun Jan 16 15:33:45 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:

> Bekende STASI methoden waren onder meer:
>
> 1. iemands persoonlijke leven penetreren:

Jij meende je toch te moeten bemoeien met de
frequentie waarmee ik me overgeef aan de zonde
der zelfbevlekking, Eenzaam Heintje?

> volstrekt uit je duim gezogen allusie

Dat je vriendin je heeft verlaten is toch gewoon
een *feit*, Eenzaam Heintje?

> 2. Iemand die tegen het systeem was als "psychiatrisch geval" afserveren

Daar hadden Arie Dirkzwager en jij destijds een
handje van nietwaar?

> en onschadelijk maken (Stalin held daar ook van)

Sinds wanneer is Fluks *schadelijk*?
En was Stalin ook al lid van de Stasi, Heintje Davids?

> Zie jouw bovenstaande tekst. Het cynische is dat de enige die écht een
> psychiatrisch geval is de scribent van bovenstaande tekst is, EvdM,:
> door misbruikt te zijn als kind, waar je steeds opnieuw over pocht, en

Ik poch daar niet over; jij meent dat steeds als
'verklaring' te moeten aanvoeren, Heintje Davids.

> 3. "Verleumdung", m.a.w. iemands reputatie stelselmatig in kwaad
> daglicht stellen

Dat is dus wat Marc hier stelselmatig doet met betrekking
tot Hirsi Ali. Ik heb je daar nooit tegen zien protesteren.
Kennelijk vind je het dus wel best? (Wel begrijpelijk, want
is het niet zo dat je Chefren hier stelselmatig hebt zitten
zwartmaken?)

> Ze kunnen de gedachte aan een eigen ongelijk niet
> erkennen. Ze kunnen meningen  die anders zijn dan de hunne niet
> verdragen. Wie henn in dit verziekte wereldbeeld bedreigt wordt
> persoonlijk beschadigd, met ongekende verbale agressie tegemoet
> getreden,

Precies! En zo maakt Marc dus mensen uit voor bruin en
extreem-rechts, terwijl jij je donateurs uitmaakte voor
NSB-ers, je met hun prive-leven bemoeide, en dermate
verbaal agressief tekeer ging dat sommige mensen daar
nachtmerries van kregen, meneer de moreel defecte clown.

> Dit soort mensen bedreigen thans onze democratie.

Je hebt het over Marc en jezelf hoor Heintje Davids.
(Jij hebt indertijd met je verbale terreur een stichting
kapotgemaakt, en *nog* ben je niet in staat om dat onder
ogen te zien. Wedden dat je dat ook nu weer ontkent?)

> De open, democratische discussie.

Dat moet jij zeggen na je opponent voor SS-er te hebben
uitgemaakt, een lijst voor Internetproleten hebt
uitgemaakt, waarna je de hele lijst maar afsloot en de
stichting ophief op een manier die in strijd was met
de statutaire bepalingen, meneer de democraat.

> De evenwichtige afweging van standpunten,

'SS', 'NSB', 'Feldwebel', 'Internetproleten'.

        "Wanneer uw geestelijke vermogens te onderontwikkeld
        zijn om mijn doorvlochten en goed onderbouwde betogen
        te kunnen volgen, wanneer uw abstractievermogen is
        blijven steken op het niveau van uw gefixeerde anale
        infantiliteit, dan dient u zich verder in isolatie te
        verpozen met uw eigen verbale masturbaciones of met uw
        vriendje Hagens in een naar stront ruikende hooiberg
        te kruipen, om elkaar als knapen aldaar wederzijds te
        betasten, en zich te onthouden van het spetteren van
        uw digitale ejaculaties op het schone scherm van de
        lezers van deze boeiende discussielijst."

        - Hein van Meeteren - Daar heb je Mijz weer~!
        Open Lijst van Stichting Digitale Burgerbeweging
        Nederland
        Tue, 29 Jun 1999 01:17:49 +0200

Moest dat een evenwichtige afweging van standpunten verbeelden?
Wie zoiets opschrijft op een discussielijst over burgerrechten,
die is toch niet goed snik?

Erik vdMb