Vervalste Van Gogh gevonden...

Sun Jan 16 13:52:27 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sinds wanneer is het jouw taak mij duidelijk te maken wat voor ieder
weldenkend mens duidelijk is? Bovendien, als je dat tot je taak acht, om
open deuren in te trappen om mij duidelijk te maken wat ik al van jongs af
aan wist, waarom dan via een lijst waarin tientallen mensen die onzin ook
ontvangen?