Irak

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Jan 16 08:47:10 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Henk toch, hoe kan je dat nu willen.
Er is een meerderheid in de kamer en echte democraten leggen zich meer bij
de meerderheid. het gaat dadelijk heel even niet meer om de coalitie maar
als het zo uitkomt is de mening van de rest van de kamer ook even belangrijk
en kan D66 met en gerust hart net doen of ze dualistisch zijn. Goed voor de
peilingen toch?
Het kabinet is er ook voor maar ja, nog meer kritiek wordt wel erg veel dus
nu moet het initiatief uit de kamer komen. Hoorde je het JP-tje niet zeggen
dan, we moeten ook rekening houden met de mening van het parlement, dat komt
echt nog voor soms hoor als het zo uitkomt.
Er zijn geen aanwijzingen dat de verkiezingen aldaar uitgesteld worden, zei
Balkje, dus we houden er geen rekening mee en leiden niemand op. Te duur? Nu
wel ja, schijnbaar hebben we die militairen nog niet of zo, in tegenstelling
tot wat kamp zei over de kosten van Irak, och we hebben die mensen en
maerieel toch al. Snap je em?
Regeren is vooruitzien toch, en dat doet dit kabinet uitermate, zo zie je
maar weer. We houden er geen rekening mee dat het anders zou kunnen zijn.
Straks is de situatie toch anders en ja, dan moeten de mensen die er zitten
maar even langer blijven toch. Moet kunnen voor een ruime vergoeding van 27
dollar.En de achterblijvers, och lastige lui die niet moeten zeuren.

Ger