Vervalste Van Gogh gevonden...

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Sat Jan 15 15:18:55 CET 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl>:

>  Die sites waar jij en Erik het steeds over hebben

Kun je wat voorbeelden geven van sites waar ik het
steeds over zou hebben?

 geven louter desinforma-
>  tie (ze spelen in op de maatschappelijke onvrede) en vervolgens gaan jullie
>  hier daarvan zitten getuigen.

Kun je wat voorbeelden geven van maatschappelijke
onvrede waarvan ik hier zou getuigen?

>  Jullie komen met jullie 'andersdenkerij' over

Bedoel je met 'andersdenkerij' andersdenkend dan
Fluks met zijn malle complottheorieen?

>  als Jehova-getuigen met een hele grote voet.

Kun je aangeven *op wie* Fritz en of ik zouden
overkomen als Jehova-getuigen met een hele grote
voet? Komen we alleen op malle Fluks zo over, of
ook op mensen met gezond verstand?

>  Dan gaan de deuren van gewoon-
>  denkenden (of hoe jullie ongelovigen van buiten jullie gemeenschap ook mo-
>  gen noemen) dus voor jullie dicht...

De enige die zich hier manifesteerd als een
gelovige, is toch Marc-Alexander Fluks?

>  Je moet eens vraagtekens zetten bij wat je allemaal leest.

Geef zelf het goede voorbeeld.
(Jij meende op basis van wat slecht begrepen
krantenstukjes Hirsi Ali als heks, duivelin en
leugenares te moeten wegzetten.)

Je mag best eens
>  twijfelen aan wat er in de andersdenkende kerk wordt gepredikt. Ik heb toch
>  ook kritiek op wat er momenteel gebeurt ?

Sinds wanneer is jouw zotteklap kritiek?

>  Maar ik ben noch links/politiek
>  correct, noch rechts/andersdenkend.

Wat ben je dan eigenlijk wel, afgezien van
niet goed snik?

>  Ik maak m'n eigen mindje wel up, ik ga

Daar ben je toch veel te gestoord voor Fluks?

>  niet op de loop met die maatschappelijke onvrede. Jij en Erik laten je ver-
>  tellen wat je ervan andersdenken moet en verlangt dan wij hier ook gaan
>  andersdenken.

Bewijs?

>  Dat kunnen jullie dus domweg vergeten.

Nog afgezien van het feit dat Fritz en ik niet
in vereniging opereren, maar gewoon twee individuen
zijn, ieder met eigen opvattingen: welk bewijs heb
jij eigenlijk voor je maniakale geraaskal Fluks?

>  Voor gewoondenkenden is dat andersdenken van jullie absolute leegte, bij-
>  eengehouden door verwarrende onzin. De dominees van de andersdenkende kerk
>  predikken louter haat.

Jij predikt hier haat, door op niets af iemand
voor heks, duivelin en leugenares uit te maken.

Bovendien ontduik je stelselmatig de bewijslast
voor je beweringen, en miezer je er vandoor zodra
ik heb laten zien dat je geblaat nergens op slaat.

Over 'verwarrende onzin' gesproken.

Erik vdMb